Kontraktskrivning...

Idag är det dax för att skriva anställningskontrakt för det nya säljjobbet och det känns super kul !! Naturligtvis känns det lite pirrigt och nervöst men det ska det väl göra,eller ?? Men det känns så otroligt skönt att jag äntligen ska få börja att jobba igen !!  Efter jag har varit inne i stan vete tusans vad jag ska hitta på, men något blir det nog !

Tydligen kommer Flickan som lekte med elden ut idag också, så det blir kanske att åka och köpa den...får se vad chefen säger, hehe ! 
 

Ja, just det ja jag höll ju på att glömma att berätta vad jag gjorde igår ! Jo,igår var jag och fick mitt risiga ullhår fixat, äntligen säger jag bara !! Dock skulle jag ha behövt att slänga i lite mer slingor i det men hon som jag brukar klippa mej i vanliga fall var tyvärr ledig så det fick bli det vanliga och det mest nödvändiga, så får man ta allt det där andra vid nästa tillfälle istället. 

 Sen åkte jag hem till min kära vän Helen och  hade en mysig dag, vi drack massa tea och satt och tjötade håll i huvudet på varandra,haha ! Nä då, så illa är det inte men kanske nästan,hehe ! Hon håller på och syr jätte fina glasunderlägg med tomtar på, alltså varje gång jag kommer hem till henne nu så plockar jag fram hennes hantverk och beundrar det med stora runda ögon, jag tycker hon är super duktig som kan sy sånt där ! ( själv kan kan knappt trä in en tråd genom en nål .... ) Hahaha !

Nä,dax att hoppa in i duschen och göra sej ordning för dagen !

Hejs Svejs !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0