Nyårsförberedelser...

Ja,idag är det Nyårsafton och det var tänkt att vi skulle vara själva men nu blir det inte så utan vi kommer få besök av ett annat par som ska fira med oss, så det kommer bli trevligt ! Så nu på förmiddan måste jag iväg och handla mat och lite annat som ska stå på bordet, jag tänkte göra potatisgratäng med fläskfilé och en god sallad, till fördrinken blir det lite olika snittar i form och smak. Jag måste även till IKEA och handla ljus och korgar som vi ska lägga våra vantar & mössor i, för nu är jag så ruskigt trött på att ha dom liggandes huller om buller på hathyllan ! Sen blir det att duscha och göra sej i ordning för kvällen, får hoppas bara att kläderna som jag köpte sitter fint !

Nä,dax att sätta fart att skriva inhandlingslistan !


Vi hörs senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0