Packning kvar..

Så där, idag har jag hunnit med allt som jag skulle göra ( städning, tvättning, strykning och en snabbtripp in till stan ) så nu är det bara packningen kvar ! Alltså, jag tycker det är så fruktansvärt svårt att packa ! Det där att veta vad man ska använda och vilka kläder som kan passa för alla dagarna man ska vara borta. Men på dopet vet jag i allafall att det blir kjol av något slag och en fin jumper eller top, men sen då ?! Jag önskar sååå att jag hade min egna personliga packnings-assistent, men vem skulle kunna tänka sej att ställa upp på för ett sånt viktigt uppdrag ??! Nä, det där får jag nog lova att lösa själv och bara hoppas att man inte glömmer eller packar ner något som man sen inte kommer att använda... hmm det kommer att bli kaos !!

Nä, jag får nog gå och ställa mej i garderoben och se över vad som kan tänkas behövas !


Kommentarer
Postat av: emma

vi har klädbutiker i sthlm om du skulle behöva handla ;)

2009-12-10 @ 22:08:12
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0