Rent & Fräscht !

Denna förmiddag, lunch och eftermiddag har jag ägnat mej åt storstädning . Så nu luktar det riktigt gott och fräscht här, Mattias har roat sej med att titta på Flickan Som Lekte Med Elden eftersom han inte kommer vara hemma på Lördag när jag och Catta ska titta på den. Resten av denna eftermiddag kommer nog att bli lugn, Mattias ska nog iväg och klippa sej ( hoppas jag ) och så måste han handla nya adventsljus för dom tog ju naturligvis slut igår... Suck !


Åååå, så jag ser fram emot Lördag kväll med goa Catta ! Vi ska äta pizza ( gissar jag på ) och dricka massa vin, äta godis och se en massa film, det kommer bli en riktigt kanon kväll !! Eventuellt så kommer jag få besök från Sthlm också men det är nog inte riktigt bestämt än visst... Jag återkommer med om det ..

Nä,dax för dusch och sen klä på sej lite myskläder !

HoppHopp !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0