sista träffen med jobbcochen !

Idag ska jag alltså iväg och träffa jobbcochen för allra sista gången ( hoppas jag i allafall ! ) och det känns såååå skönt !! Jag skulle sååå väldigt gärna köpa med mej en liten blomma som ett stort tack för allt jobb och slit som han har lagt ner på mej, men och andra sidan så är det ju hans jobb så det jag tror inte att det kanske är så lämpligt men och andra sidan så är det ju bara en liten blomma... Hmm, jag får nog suga på den karamellen ett tag..

Efter det funderar jag på att strosa runt inne i stan lite, kanske köpa några julklappar till mina nära och kära ??? Doppresenten till Saga är redan fixad, snälla mammsen har redan köpt den men jag berättar inte vad det är i fall min kära kusin är här inne och läser, man vet ju aldrig ... hehe !

Annars kommer det bli en lugn och härlig dag !

Hmm,jag kom precis på att jag kanske måste ringa A-kassan och meddela att jag inte kommer vara arbetslös från och med den 11 Januari.. Shit, så skönt det är att ha fått jobb och att allt kommer att bli som vanligt igen, jag bara läääängtar att få sätta igång nu !!! Sen att få börja som personlig assistent igen fast på deltid känns också helt rätt, för då tappar man inte allt man har lärt sej . Dock kommer jag att få fräscha upp massa gamla grejjer som jag en gång i tiden fick vara med när jag jobbade på olika sjukhem och vårdhem, vilket ska bli otroligt roligt ! Jag ser verkligen fram emot den här nystarten och att man kommer få lära känna massor av nya arbetskompisar, både på Invasion och inom assistans-jobbet. Det verkar vara goa gubbar och gummor på båda ställerna, åååå vad jag läääängtar !!!


Nä,nu ska jag ringa A-kassan !

HojHoj !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0