Snibb,snapp slut så var den goda julen slut !

Ja,nu är julen slut och min kära familj åker hem i morgon. Vi har haft en super mysig jul och ett par underbara dagar tillsammans med systeryster och goa Leia, men i morgon åker alla hem och vardagen väntar runt hörnet. Men det gör inte så mycket, det ska faktist bli ganska skönt att allt är över för det här året . Vi har hunnit med göra massa roliga grejjer och alla verkar vara super nöjda med deras vistelse här nere, dock kommer det bli lite tråkigt att dom åker och tyvärr blir det inge nyårsfirande uppe i Sthlm för Mattias måste åka tillbaks till Norge nästa vecka, så det blir att åka upp till sommaren igen ( ledsen för det Emma ! ) Som sagt, jag kommer att lägga in massa kort i morgon så ni får se hur vår julhelg har varit.

Leia har verkligen varit super härlig och underbar dom här dagarna och vi har kramas, pussas, lekt och sjungit i massor ! Hon älskar verkligen Mattias, dom har busat otroligt mycket, vilket är super kul att se !

Nu är min älskling på 30 års fest hos en kompis, så jag sitter här och väntar på att han ska ringa och vill hem.

Jag hoppas att ni alla har haft en super helg, ni får gärna skriva en kommentar och berätta hur er Jul har varit !


Pöss på er !


Kommentarer
Postat av: Therese

Roligt att höra att ni haft det så bra. Jag ser fram emot att se bilder från helgen.

Du får som jag krypa ner i soffan o njuta av att va ensam idag... kan va skönt det också ibland.

Kram

2009-12-28 @ 12:20:16
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0