Toppen kväll !!!

Nu har jag kommit hem från en toppen mysig kväll hos Helen och pojkarna, Micha kom tyvärr hem lite sent så han träffade jag bara en liten kort stund innan jag skulle gå men det får vi ta igen nån annan dag istället. Jag blev bjuden på tacosmys, det var såååå underbart gott !!! Jag blev lite förvånad dock eftersom det bara är Onsdag men denna dag är ju även kallad " Lill-Lördag " så vi festade till riktigt ordentligt,hihi ! Jag fick även en jätte fin ring av dom alla som jag har gått och spanat på väldigt länge när det har varit Smyckeparty hemma hos henne, så hon hade gått och köpt den till mej, åååå så överraskad jag blev !! Tuuuusen jätte tack älskade vän, du är såååå go ! Man känner sej som hemma när man kommer hem dit, jag bara stormtrivs när jag är hos dom det är verkligen underbart gott !

EN RIKTIGT STOR BAMSE KRAM TILL DEJ ÄLSKADE HELEN, DU ÄR HELT UNDERBAR !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0