Två jobb...

Jobbintervjun som jag var på idag gick jätte bra, så nu har jag två stycken jobb... Säljare på vardagarna och personlig assistent på helgerna ! Detta assistent jobb är ju bara varannan helg så det blir ändå en helg som man är helt ledig vilket känns helt okej ! Jag älskar ju att jobba,det har jag alltid gjort så detta kommer absolut inte bli några problem. Så dom pengarna som jag kommer att tjäna som personlig assistent kommer att gå rätt in på sparkontot till diverse ändamål som exempel kanske giftemål, barn, resor, eller kanske grejjer till huset.
Nä, men än så länge kan jag jobba så här eftersom vi inte har barn och Mattias är ju ändå borta så mycket så istället för att sitta här hemma och dåsa så kan jag lika gärna jobba och tjäna pengar . Hmm,detta låter ju som att jag är pengagalen men det handlar inte om det utan att vi ska kunna spara ihop till det vi vill ha utan att behöva oroa oss för att gå under på något sätt.

Så på Fredag mellan 12 och 15 ska jag gå bredvid hos den här tjejen, så det ska bli super roligt och otroligt spännande !

Kommentarer
Postat av: emma

giftemål, barn, resor, eller kanske grejjer till huset.

mattias de verkar som att jenny planerar hårt här! :) dom 2 första e ju glasklara, resor e väl bröllopsresan å grejer till huset e väl antagligen mer julpynt å 12 olika fönsterputs :) moahahah löv ju jenny ;)

2009-12-07 @ 22:35:51
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0