alone again

Så där ja,nu är jag själv igen för 2 dagar tills gästerna kommer tillbaks och Mattias kommer hem. JÖSSES, vad det har regnat i natt !!! Helt galet mycket !! Jag vaknade till vid 6 tiden när dom var på väg att gå och tittade ut igenom fönstret, kan lova er att jag inte har sett något liknande förrut !! Jag gick och la mej igen och sövdes ikapp till regnet och åskan,det var otroligt skönt !! Jag vet inte riktigt vad det är med regn och mej men det påminner mej om alla sommrar som man har somnat i båten och man har hört hur regnet smattrat mot däcket, det är otroligt sövande kan jag lova !

Idag händer det inte allt för mycket, ska kanske städa undan lite och sen lägger jag mej nog och tittar på Beck-Kartellen som gick igår. Jag hade velat dragit till Kungsbacka och spanat in prynats kuddar till soffan men bilen är ju inte hemma och jag har verkligen inge lust att åka kommunalt dit, nån jävla måtta får det ju ändå vara eller hur ???! =)

Nu skiner solen igenom dom tunga molnen, vem vet det kanske kan bli en riktig fin dag trots att dom har lovat pissväder tom Torsdag.

Dax för lite frulle, vi hörs !

KramKram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0