Äntligen !

Så där nu är detta pass avslutad, jag trodde aldrig igår att jag skulle fixa detta pass men det gick ju bra trots allt. Förskylningen börjar ge med sej nu men är forfarande lite snorig och tugn i huvudet så resten av dagen får jag ta det lugnt så man orkar att klippa gräset i morgon och rensa rabatterna för det behövs verkligen nu,ush det ser ut som en dungel här hemma och jag vet knappt vart jag ska börja !! Undrar om man kanske kan anlita en trädgårdstomte ??? det hade ju inte varit helt fel ! Näää,jag vill faktist sköta min trädgård själv och det är ju inte så att man är handikappad precis, inte mer än vanligt i allafall...haha !

Hmm,undrar vad man ska äta till kvällsmat då ?? Jag är sugen på kycklingfilé och äggnuddlar men tyvärr har jag inga nuddlar hemma och jag orkar inte traska ner till affären heller så det får helt enkelt bli kasslerbiten som är kvar i kylskåpet och potatisen om den inte är helt rutten nu, får gå och lyfta lite försiktigt på loket och kika, hihi !

Det är inge bra på tve ikväll heller, i allafall inte vad jag vet och telefonen är tyst som en mus...ush så tråkigt det är att vara själv förtillfället ! Jag vill att Mattias ska komma ner NU ! Men det dröjer en vecka till, shit så tiden kryper fram !

Aja,får väl sysselsätta mej med en film eller nåt då tills något roligare händer... vad det nu ska vara ?

Kommentarer
Postat av: Carro

Va roligt att du tittade in till min blogg :-)

Tack detsamma, din blogg är också jättefin!



Ska läsa lite av dina inlägg nu ;-)

Hoppas du får en bra kväll fast du är ensam..

2009-07-16 @ 19:24:45
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/
Postat av: emma

haha ja de e fasen ett problem! vi får fråga åsa om de finns nått hormon hon e ju bra på sånt :)

2009-07-16 @ 22:27:49
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahaha,ja emma det får vi fråga henne. Vem vet,det kanske finns några växthormoner för armar hahaha, hur coolt hade inte det varit !??!=)

2009-07-17 @ 08:55:15
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0