Backslag delux !

I morse trodde jag verkligen att jag var på bättringsvägen men efter några timmar uppe så kändes det som om huvudet skulle sprängas igen och jag fick lov att gå och lägga mej, typiskt ! Plus att det är mitt uppe i semestern oxå så vi kan inte få in nån på jobbet heller, faaan oxå ! Jag får verkligen skärpa till mej idag så jag inte helt tappar tålamodet på min stackars brukare !
Jag har i allafall tagit en lång dusch och det var verkligen inte helt fel ! Men men det är bara att försöka ta det lugnt och inte anstänga sej för mycket så ska det nog gå bra.

Jag behöver klippa gräsmattan oxå och rensa massa ogräs, får se hur jag känner mej på Fredag, kan kanske ta det då om hälsan tillåter .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0