Blir man smart av korsord ???

Dom senaste veckorna har jag blivit inspirerad av min kära vän Jenny att börja lösa korsord men fram tills idag har jag inte haft något så igår när vi pratade i telefonen så testade hon mej med några ord och det var egentligen inte så svårt som jag alltid har trott och jag är inte så korkad heller, skönt att få det bevisat ! Så stort sätt hela dagen har jag legat nedbäddad i soffan under en filt med lite godis och löst olika korsord och vet ni vad ??? det är riktigt roligt !! Men man måste ta lite småbrejkar då och då för man kör ju fast ibland. Så nu vet jag vad jag ska pyssla med när jag inte har något bättre för mej, jag ska LÖSA KORSORD !
Hela min familj är mycket för att lösa korsord och zoduki så nu kanske man själv kan börja joina klanen, får hoppas på det i allafall ! Mattias frågade om jag hade kommit i min 30 års kris och om jag inte skulle börja virka oxå... elak är vad han är !! =)

Nä,nu ska jag fortsätta tills Jenny ringer så hon kan hjälpa mej med dom svåraste orden som man har lyckats att kört fast på, haha korsords expert som hon är ! =)


Hejs svejs !

Kommentarer
Postat av: emma

hahah 30 års kris! den tycker ja va rolig :)

själv löser jag saduko utan större problem ,korsord därimot e inte min grej! ja e glad om ja fixar barnkorsorden me bilder :)

2009-07-21 @ 13:54:47
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0