börjar bli äntligen bli på bättringsvägen !

Nu börjar jag äntligen bli människa igen efter 3 dagars dunderförskylning, fy faaan så jobbigt det är att bli förskyld på sommaren ! Man kan knappt andas, näsan rinner konstant och huvudet värker som om en bulldoxer har kört över det hundra gånger om ! Matglädjen har inte heller riktigt infunnit sej som det brukar utan man dricker mest honungsvatten, C-vitanmin drinkar och tar doser av alvedon 24/7, men som sagt det har ju gett restultat oxå.

I morgon ska jag jobba igen och det känns kanske inte så roligt men jag tror jag ska fixa det, det känns så nu i allafall. Dock kommer man kanske inte hitta på allt för mycket grejjer men man kommer ändå att orka vara där och vara trevlig. Ush så otrevlig jag blir när jag blir sjuk,det är helt galet ! Tålamodet är långt ner i skosulorna och humöret är som bortblåst, så det är tur att man kan uppföra sej någelunda när man är frisk annars skulle man väl inte ha någon som vill umgås med en,hahaha ! =)

På fredag kanske Catta & Alvin ska komma förbi på en fika, så det ser jag fram emot ! Det var ett tag sen hon var hit nu så det är verkligen på tiden !

Nä,dax för en dusch och sen ska jag krypa ner i sängen igen !

Vilken fin kväll vi har fått föresten, synd att man inte kan njuta av den bara som man kanske skulle vilja !

Må så gott så hörs vi i morgon igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0