Det är kallt ute, är det hösten på G kanske ???

Ush så kallt det är ute !!! Det blåser riktigt kalla vindar ute och det får en att fundera om det inte är höst på G men innerst inne så vet man ju att det inte är så men varför är det så fasligt kallt ute nu när det egentligen ska vara högsommar ???? Jag kan inte för mitt liv förstå detta !! Jag som satte på mej jeans kjol och linne idag när det var som varmast .... får verkligen hoppas att det är stekande hett i morgon när jag ska hem igen för annars finns det nog stor risk att man åker på en till omgång av förskylningen och det har jag verkligen inge lust med så här en vecka kvar till semestern och allt !

Plus att jag har stora planer på att jobba ute hela dagen i morgon, så det är bara hålla tummen att det som sagt vinden vänder till det varmare stadiet !

Brrrrr,kallt är vad det är !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0