En fullspäckad vecka

Nu har mina föräldrar åkt hem och det är alltid med blandade känslor men vi har haft det super mysigt och fått massor gjort ! Mamma har planerat massa nya blommor i trädgårn och jag och pappa har tagit i tur med häcken som var verkligen ett projekt för sej, jösses så trött man var efteråt ! Men såååå skönt att det är gjort ! Vi gjorde en liten utflykt till Särhamn ( igår ) då vi hittade en jätte mysig resturang med utsikt över havet, sen har det blivit en tripp till stan. Pappa gick omkring och tittade på båtarna medans mamma och jag fick lite kvalite time och strosade omkring bland shoppingstråken. Jag har fått 2 st prydnadskuddar i födelsedags present från NK ( ska ta kort på dom sen när jag har städat och fixat )

Nu är jag aptrött verkligen,så det ska bli skönt att få städa undan lite och tvätta upp allt som ska tvättas innan mattias kommer hem i natt .

Kommentarer
Postat av: Therese

Roligt att du gillade köket:) Låter som att ni haft en mysig vecka. Trist att Mattias ska åka iväg så snabbt igen. Hoppas du överlever de två veckorna....men du börjar väl bli van antar jag. Nu ska jag iväg till jobbet strax. Kram

2009-07-10 @ 10:54:20
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0