En toppen dag !

Idag har jag haft en äkta toppen dag ! Sören var här på förmiddan och fixade klart med elen sen strax efter han hade åkte, åkte Mattias till Norge  ( lite mindre roligt, det är alltid lika jobbigt när han åker men vad ska man göra,det är ju som det är ) Så när jag blev själv hällde jag upp ett glas vit och satte mej ute på altanen och bara njöt,det var riktigt skönt ! En halv timme efter att Mattias hade åkt så kom soffan, så nu står den som den ska och jag är super nöjd ! Ska ta kort på den sen och visa er,det är gigantisk i gemförsele med vår andra så nu behöver man inte sitta och trängas längre ( jätte skönt =) !

Lite senare på eftermiddag kom Ia haltande med sin lilla fot så jag bjöd på lite middag och vi satt ute hela eftermiddag och snackade hela kvällen på altanen och bara snackade om allt  mellan himmel och jord,det var såååå mysigt ! Jag älskar verkligen Ia,hon är en sån underbar vän och jag är såååå glad att jag har henne ! Men med det sagt så betyder det INTE att du Therese, Helen och Catta är mina näramste vänner oxå,jag vet inte alls vad jag hade gjort utan er ni är såååå otroligt mycket värda för mej och jag är sååå lyckligt lottad att jag har just ER !

Så nu ska jag snart ta en lååååång dusch och sen krypa ner i ny tvättade sängkläder och försöka sova ( inte allt för lätt i denna skålade värme kan jag lova, men jag ska göra ett försök !

Sov gott alla underbara vänner och annat folk som läser !

PössPöss !

Kommentarer
Postat av: Therese

Du betyder mycket för mej med!

2009-07-03 @ 22:33:17
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0