Ett hemsk dag som äntligen fick ett slut !

Idag har jag jobbat, började igår kl 15 och slutade 15:15 i dag så det var en riktig långkörare ! Morgonen började inte så roligt heller då jag blev väkt kl 6  och vid den tid punkten är jag inte allt för trevlig, sen har det bara rullat på hela dagen. Men vi har haft saker att göra hela tiden så det har gått ganska fort ändå. Efter jobbet blev jag hämtad av Mattias mamma som var snäll och körde hem mej, tack underbara Lisbeth för det ! Sen satt vi och pratade en stund innan hon åkte igen, så det var mycket trevligt med lite sällskap !

Sen dess jag inte gjort allt för mycket, är astrött så jag gissar starkt på att jag kommer att somna väldigt tidigt i kväll, får hoppas på det i allafall ! Sitter oxå och funderar på om jag ska äta middag eller inte men jag borde verkligen det även om det inte är allt för roligt att laga mat till sej själv men då slipper jag laga någe mat i morgon och det vore ju skönt ! Det blir nog en kasslerrätt av någe slag ( jag älskar verkligen kassler och kan äta hur mycket som helst av det !=) När jag var yngre åt vi mycket kassler, ris och beianeissås ( stavar det så ) ???? aja, ni fattar vad jag menar =) det i allafall var otroligt gott, så det kanske man ska laga ??

I morgon ska jag åka och hämta Therese och Mickes tvillingvagn på Backaplan så jag kan hålla den "gisslan" så dom snart kommer och hälsa på mej,hahaha !=) Nä då, skojar bara !

Vad gör ni andra ikväll då ??

Kraam på er !!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0