Ett ofrivillligt arbetspass !

Idag skulle jag ha varit ledig egentligen men fick hoppa in och jobba pga att Emelie blev sjuk och att hon vägrade att komma in och jobba trots att vi är ont om personal, känns ju så där roligt kanske men men dum som jag är så ställer jag ändå upp trots att ingen ställde upp på mej när jag själv var hur kass som helst ! Men en extra söndag i kassan är ju dock aldrig fel men det känns lite pissigt att behöva ställa upp för nån som inte ställer upp själv...

Annars har jag hunnit fixa lite hemma så det kändes ju dock lite skönt, så i morgon har jag tänkt att fixa lite ute i trädgårn för gräsmattan behövs klippas och trimmas sen ska vi försöka riva staketet på framsidan, får bara hoppas att vädret tilllåter !

Hjälp mej att hålla tummen att vädret är snällt dom närmaste dagarna så man hinner fixa lite ute !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0