Ett riktigt Kap !

Igår var jag iväg till Backaplan för att se om jag kunde hitta något korsordslexikon och det fann jag på Bokia men det var från 2003 plus att den verkade vara en aning krånglig att hitta i plus att den kostade 80 kronor ( jag menar, varför göra det krångligare än vad det är ??=)  så jag tyckte inte riktigt den var värt dom pengarna ( kanske lite snålt tänkt men ändå =) Så jag traskade över till Coop istället som ligger tvärs över gatan men där var det så utplockat som det kunde bli så jag fick åka till jobbet utan något lexikon.
 
Så idag åkte vi upp till ICA MAXI som ligger i Angered och där hittade jag ett lexikon som var jätte tjock och det fanns verkligen ALLT i, så jag slog till. Det stod på boken att den kostade 149 kronr, men aja tänkte jag det får väl vara värt dom pengarna då, den är ju från 2008 men när jag skulle betala den så gick den in på 30 KRONOR !!!! Hallå, vad hände ?!?!  Jag stod framför kassörskan med näppen vidöppen och fattade verkligen INGENTING !! " Kostade den inte 149 ", frågade jag henne ?? "- Nä, svarade hon,den gick in för 30 kronor ... Ööööö,ooooki.. aja, tack då svarade jag och sprang där ifrån så fort jag kunde .. Jag var i fullständig chocltilstånd !! så inte bara att jag gjorde ett riktigt köpkap utan jag gjorde rätt köp oxå !! "Bra jobbat Jenny " !!! så jag tjänade massor av pengar idag !!! ÅÅÅÅ så stolt jag är över mej själv !!! HAHAHAHAHA !!

Jag hittade även en ny korsordstidning så nu har jag minsann att göra till Jul för det är ungefär så lång tid det kommer att ta för mej att lösa alla knep och knop.hahahahaha !! 

  Mitt nya tidsfördriv !

 

Visst är den tjock ?? haha !





Kommentarer
Postat av: emma

hahah jenny tjäna pengar gör man väll aldrig när man handlar heller?! ;)

å som vanligt e de ica som räddar dig:)

hoppas att allt e bra me dig gumman! nu ere inte långt kvar tills vi ses!!!

2009-07-26 @ 13:46:04
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0