Gooood Natt !

Nä,nu är det nog dax att knyta sej så man orkar med morgon dagen för den kommer bli lång och intensiv men fruktansvärd kul ! Jag lovar att försöka ta lite kort oxå så ni andra kan få se hur kvällen blev inte för att den kommer bli någe märkvärdigt så kanske men ändå,hehe!
 
Jag är nog en typisk barnunge när det gäller födelsedagar och Julafton, jag älskar allt sånt men det beror inte på presenterna och så utan det är mer för att jag älskar att bjuda hem folk och att det händer något speciellt så där. Ni ska se mej runt Jul,hahahah !! då är jag verkligen som ett litet barn ! Jag kan sitta under granen och klämma på alla paket och ruska i dom så det rasslar, sån är jag ! Mattias blir tokig på mej när det kommer till Jul för han är totalt raka motsatsen så där behövs det lite mer jobb kanske, förhoppningsvis blir han lite mer julkär när vi får barn, han brukar säga det att det kommer att bli lite annorlunda då så det är bara att hoppas på det, hahahaha !

Ååååå vad jag längtar till hösten och vintern, nu går jag bara och räknar ner till slutet av Augusti början av September då man verkligen märker skiftningar i både luften och i träden,hösten är såååå mysig !!! Och vad jag kommer att handla ljus igen,det kommer bli mycket ljusshoppande vill jag lova !! ( även det till Mattias stora förskräckelse =) hahaha ! men men han är nog van nu att jag gör som jag vill när det kommer till ljusfrågan =)

Nä,God Natt gott folk det är ju en dag i morgon oxå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0