Halta lotta

I morse åkte jag först iväg till Peugeot för att lämna in vår bil som behövde lite uppdatering ( med nånting, fråga mej inte vad ! =) Sen iväg till Backa 3 för att rönka fossingen och det var som tur inget brytet utan det är en vanlig stukning som idag faktist inte känns lite förbaskat ont som det gjorde igår  ( peppar peppar =) men jag får nog gå med den inlindat i några veckor i allafall så svulnaden går ner ordentligt och sen invänta till nästa vrickning kommer, för tro mej DET KOMMER DEN ATT GÖRA ! Suck, jag kan inte för mitt liv förstå varför jag ska vara så klantig hela tiden och göra illa mej vart jag än går och är, men men det är ju jag i ett nötskal så egentligen borde jag inte vara så förvånad... Jag tog svängen förbi Apoteket oxå på vägen hem och handlade upp mej på lite gasbindor så nu kan jag byta nästan varje dag.

Idag ska jag jobba så jag ska försöka hoppa iväg lite senare, men det blir nog lugnt resten av eftermiddan och dagen så inte foten anstängs allt för mycket, kan vara bra att den får vila lite .

I morgon fyller jag 31 år, oj så tiden går fort !! Jösses, det känns ju som det var igår som man gick ut Gymnasiet och nu 11 år senare och massor av livserfarenhets rikare så sitter man här i en helt annan stad, med sambo och hus !! Hmm, hur hamnade jag här ??!? Så här bra trodde jag inte att jag skulle ha det då, skumt hur livet artar sej i bland !

Nä,dax att fortsätta att plocka lite för det görs ju inte av sej själv .

Kommentarer
Postat av: Therese

Roligt med födelsedag. Har ni några speciella planer? Hoppas foten läker snabbt. Kraaaam

2009-07-31 @ 12:36:50
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi ska vara hemma och fira med lite tårta och annat gott, Lisbeth, Mattias moster, Helen, Micha och pojkarna kommer så det ska bli mysigt ! Får bara hoppas att vädret blir bättre men som jag har hört ryktesvägar så ska det bli fint och varmt så det är bara att hålla tummarna att det blir så.

2009-07-31 @ 15:40:22
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0