Heeeelg !!!!

Nu är den värsta jobbveckan i mitt liv över och det gick ganska bra om man tittar tillbaks men visst, det fanns ju dagar som jag hade starka funderingar på att sjukskriva mej men nu när det är över så är jag jätte glad att jag inte gjorde det !

Såå,det är alltså helg nu ja... spännande ! Den här helgen har jag sett fram emot väääldigt länge ( fråga mej inte varför, den känns bara speciellt =) Mattias kommer hem antingen i natt eller i morgon eftermiddag beroende på när han blir klar med allt där borta, men han är välkommen hem när som ! Det var 2 veckor sen vi sågs nu och det känns verkligen som en evighet ! Har nästan glömt bort hur han ser ut, hehe så det kommer jag bli påminnt om snarrt, lääängtar som bara den !!

Vi har inga större planer för helgen vilket känns faktist jätte skönt, jag funderar på att åka till Freeport i morgon dock kanske och gå och botanisera lite, har nämligen vetat åka dit länge nu så det måste nog bli av i helgen beroende naturligtvis när Mattias kommer hem med bilen. Ja BILEN JA ! ÅÅÅ ni som i vanliga fall har lyckan att ha bil varje dag kanske inte förstår riktigt varför jag blir så glad när väl bilen är hemma, men det underlättare vissa saker och man kan ta sej lite fortare mellan olika ställen. Visst så går det bra att åka kommunalt oxå men det tar bara lite längre tid och man kan inte storhandla och inte göra något vidare spontant heller så JA, för mej känns det jätte stort när väl bilen kommer hem .

Nä,nu ska jag gå och hällla upp ett glas vin och riktigt få njuta av min fortsatt Fredag helg och vetskapen att jag INTE behöver gå upp för jobb i morgon bitti !

Hoppas ni ALLA har en underbar Fredag kväll !

Kommentarer
Postat av: Therese

Fick du igång filmerna?

2009-07-25 @ 10:40:07
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nopp,dom funkade inte.. Jag såg att dom var repiga oxå under så jag vet inte om det var det kanske som gjorde menmen så det blir att köpa boxen ändå..

2009-07-25 @ 13:59:32
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0