Inge rast ingen ro

Idag har jag jobbat hela dagen men det har faktist gått väldigt bra på tanke på värmen tack och lov ! När jag kom hem så satte jag igång med att klippa gräsmattan och det kändes verkligen som 2 timmar spinning pass så trots att jag inte är på gynmet och härjar just nu så får jag ändå en vis del träning, thanks for that !

Resten av kvällen har jag inge större planer,sitter för tillfället och funderar på vad jag ska äta till middag  jag har kassler tinat som är bara att steka men samtidigt så har jag inge vidare matlust nu när värmen är som den är utan hinkar mest i mej vatten, det känns lite som man måste tvinga sej själv att äta bara för ätandes skull.....inge vidare skoj kan jag medge men äta bör man,annars dör man eller hur ? =)

I morgon är mitt sista pass innan långledigheten som jag ska ha nästa vecka,det ska bli oerhört skönt ! Min kusin ( Angelika kommer ner med familj för dom ska över till Danmnark i några dar =) och sen på hem vägen så stannar dom kvar över helgen så det ska bli jätte roligt ! Vi har planer på att gå på Liseberg på Måndag kväll och lyssna på Allsången ( igen =) men vädret ska ju bli lite ostadigt så det återstår och se vad som händer och fötter.

Nä,time att gå ut och sätta sej med ett glas vit !

Hoppas ni alla har haft en underbar Lördag och en fortsatt trevlig kväll !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0