Jag blir sååååå tröööött !!!

Nu jag fått låna One Tree Hill-boxarna av Therese men när jag skulle sätta in en skiva i dvd-spelaren så händet absolut INGENTING !! Faaaan sååå arg jag blir !!! Varför ska det alltid krånglas jämt ?!??! och när jag skulle prova och se dom på datorn så hände det ingenting heller,SUUUCK !!!! Jag som hade sett sååå fram emot att få se avsnitten nu och så blir det så här !! FAAAAAN !!! Jag har till och med bullat upp med lite mys men nu ser det ut som att jag blir tvungen att slå på tven istället och se på massa annat skit ....SKIIIIT OXÅ !!!!


Dagen för övrigt har gått bra, det var ett relativt kort pass jag jobbade idag, bara mellan 9:45-15:15 så dagen har gått fort ändå. När jag skulle hem så spöregnade det så det stod härliga till, men det gjorde inte så mycket eftersom jag ändå bara skulle hem. Men när jag kom till Hjällbo så duggade det bara, konstigt det där hur det kan skilja så mycket trots att det ligger så nära..

Nu har jag bara ETT pass kvar sen är det HELG och jag får äntligen hem Mattias !!! Får bara hoppas att morgondagen går fort !

Aja,ska väl ranta mej tillbaks till soffan igen då och fortsätta att sura där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0