Jaha,då var man själv igen ....

Och det känns inte alls så fasligt roligt kan jag säga ! Jag vet att jag ska vara "van" vid detta men det är lika jobbigt varje gång han åker. Visst han tjänar bra och har bra arbetstider och vi har det bra men detta kommer faktist med ett pris som inte alltid är så kul att betala. Plus att man aldrig har bil heller när han är iväg vilket inte gör det hela lättare, men jag ska ju inte klaga för vi har ju bestämt detta själv. Det är tur att det finns telefon annars hade det varit fruktansvärt jobbigt !

Idag ska jag inte göra så mycket,jag har hunnit städa undan lite så resten av dagen ska jag bara ligga i soffan och pilla mej i naveln. Så om nån vill komma hit och hålla mej lite sällskap så är ni mer än gärna välkomna !

Träningen ligger på is just nu,har verkligen inge träningsglädje förtillfället så får ta tag i det snart, jag måste det !

Det sägs att det ska regna mer idag oxå, får se hur det blir med det, men dom brukar ju har mer rätt när det gäller de än när dom säger att det ska bli sol så det stämmer säkert...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0