Långledig och vänta fiiinfrämmande !

Äntligen är min långa jobbhelg över för den här gången, så nu är jag långledig i en heeel vecka !!! Sååå jävla skönt ! Dock kommer jag få igen det nästa vecka och veckan därpå då jag kommer jobba många dubbelpass och enkelpass men men det är då de, så nu ska jag verkligen vila upp mej och ladda batterierna !

Ikväll kommer min kusin ner och hennes familj, dom ska åka över till Danmark i några dar så det blir bara en liten mellanlandning hos oss men lika kul ändå ! Dock har dom ju lovat regn,regn och åter regn nu i några dagar fram över men än så länge har jag inte sett skymten av några droppar så vi kanske klarar oss ändå ??? får hoppas på det ! Får se om det blir några grillväder eller inte...

Annars har jag inte så mycket att tillägga, allt är lugnt och som vanligt så det är skönt .
 

Vi hörs av lite senare helt enkelt. jag kommer säkert in lite senare och skriver någe mer. 


Hej så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0