Me !

Jag hittade lite foton på mej som togs i Indien när jag var liten som jag gärna vill visa er...

Jag undrar om det var den här kvinnan som tog mej till Sverige ??




Jobbade den här damen på barnhemmet ? Var det hon som tog hand om mej ??



Kan det här vara det barnhemmet jag bodde på ??



Bodde dom här barnen på samma barnhem som mej ??



Man har så många frågor och så få svar, jag undrar om man någonsin kommer få dom svaren som man har ställt sej hela livet ??  Jag tvivlar starkt på det men samtidigt så finns det fortfarande en längtan och ett hopp långt där inne.

Mina adoptivföräldrar kommer aldrig att kunna ge mej dom svaren som jag vill ha för dom vet lika lite som jag och det tycker jag är fruktansvärt tråkigt ! För jag kan inte låta bli att undra om jag fortfarande har någon eller några där ute som vet att jag finns och som har lika många frågor som jag och som oxå bara längtar efter att få veta vad som har hände ??

När jag var yngre så fantiserade jag mycket om att nån skulle hitta mej, att ett brev eller ett telefonsamtal skulle komma från Indiska ambasaden där som sa att mina bioligiska föräldrar letade efter mej. Men vad som sen skulle kunna hände visste jag inte för det är inte så att jag vill lämna min familj som jag har här eller mina vänner, jag vill bara få ett svar på VARFÖR ??

Dom här frågorna kommer alltid vara frågor för mej innan jag får dom svaren som jag vill ha. men jag trodde att min nyfikenhet eller min strävan att få hitta något som är biologiskt skulle mättas efter min och mammas tripp till Indien för 6 år sen men den har inte direkt gjort det och tyvärr går det inte en dag utan att jag undrar om det finns någon eller några där ute som tillhör mej biologiskt ???

Jag vet att det är fel av mej att ha dom här funderingarna och tankarna efter allt som mina adoptivföräldrar har gjort för mej men jag kan ändå inte hjälpa det !

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Gud vad intressant

det verkar de iaf

men vad vet jag.



Men det måste vara roligt att se bilder på sig själv från när man var liten även fast mycket är stora frågetecken?



kram

och tack för din kommentar :)

ibland tänker man lika :)

2009-07-17 @ 12:46:08
URL: http://trashscissors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0