Nähe,så blidde det icke !

Jag hade ju planer på att få fixat lite ute idag men så blir nu inte fallet för det spöregnar ute och höstkänslan är ett faktum ! Ååå så typiskt när man har ställt in sej på något och så blir det inte alls som man har tänkt sej, suck så typiskt ! Aja, då blir det att hålla sej inomhus idag då och inte göra nånting, så trist....

Vad ska man hitta på då tro ??? Städade gjorde jag igår så det behövs inte göras idag och tvätten är tvättad och strykt så det behövs inte heller göras...

Skrutt oxå och jag som har på mej kjol och en tunn kofta nu, får verkligen hoppas att man inte kommer bli förskyld igen för det har jag verkligen inge lust med nu !

Får hoppas att Mattias har några roliga ideér  som vi kan göra idag men det brukar omfatta shopping när han vill göra något roligt och det vet jag inte riktigt om jag tycker är så fasligt kul idag...Aja får se vad som händer och fötter, får försöka ta mej hem först, ush vill inte gå ut i regnet !! Hatar regn när man måste gå ut, men att sitta inomhus och titta ut på regnet gör mej ingenting, då kan jag till och med njuta av det och få mej att burra in mej ännu längre in i soffan med filten och kuddarna,haha !

Vad har ni själva för planer för idag ??

Hmm,en annan sak som jag slagit mej är att så få det är som kommenterar här inne trots att jag ser att det är ganska många som är här inne och läser om vad jag har på hjärtat, snälla kommentera vetja, även om det bara är en rad som ni skriver så våga kommentera det är bara roligt !

Hade !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0