Sjukling och ensam,kan det bli sämre ???

Under dagens gång började förskylningen krypa sej allt närmare, jag kände det redan i morse när jag vaknade att halsen inte riktigt kändes som den brukar. Ush,jag känner verkligen inte för att bli sjuk nu när man ska jobba som mycket, skit oxå !! Men i morgon jobbar jag bara mellan 9:45-15:15 så det blir ett ganska soft pass plus att jag inte behöver gå upp så tidigt heller utan det räcker nog med att ställa klockan på 8 el nåt liknande. Jag hade verkligen behövt ha Mattias hemma nu när inte börjar känna sej helt hundra i kroppen, men men vad ska man göra , jag saknar dej som bara den älskling !!!

På vägen hem i morgon så ska jag slinka in på ICA och handla lite glass, halstabletter och tea för just glass har jag lärt mej från mamma att man ska äta när man börjar bli förskyld, det lindrar halsmärtan ganska bra. Pröva nån gång när ni börjar få ont i halsen så får ni se, hehe =)

Nä,nu ska jag krypa ner i sängen igen.... Ville bara skriva nån rad och ge en liten uppdate ! =)


Hoppas ni andra mår jätte bra !


Kraaam Kraaam !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0