Trött,tröttare, tröttast !

Idag är jag så fasansfullt trött och seg att jag nästan inte vet vad jag själv heter ! Kan det bero på att vädret är så dassigt tro ??? Jag fick sova en liten stund innan det var dax att åka och hämta bilen i Frölunda men det känns som jag nästan blev ännu tröttare efter det, så nu känns det som jag kommer att somna när som helst men det får jag ju inte eftersom jag är på jobbet, åååå suck det är bara att hålla humöret på topp och se till så man håller sej vaken till ikväll men då kan jag nästan slå vad om att man kommer vara så pigg att man inte somnar på flera timmar och man är lika trött i morgon igen ! Det är tur att semestern snart är på ingång, det är bara den här helgen kvar nu och sen så !! Soooom jag längtar !! Men det är bara 2 veckors semester så jag gissar starkt på att den kommer gå över fortare än man hinner säga " S " hehe ! men som tur är så kan jag ta några dagar i höst och vara lite ledig, det gäller bara att man gör det oxå !

Har ni andra en trevlig dag ??

Kraam på er !

Kommentarer
Postat av: emma

haha ja visst e de roliga bilder:)

fasen vilken fin fot du har jenny!!! haha stackare hoppas att de blir bättre snart,om inte annat ska du få en rullator av mig i present ;)

grattis på dig gumman! hoppas att du får en kanonbra dag!!!!

massa kramar till dig

2009-07-31 @ 22:07:07
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: Anneli

gravid låter de ju som :D

2009-08-03 @ 13:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0