Utmaning !

Idag kände jag för att utmana mej själv, får se om jag hur detta kommer att gå ...


100 frågor
1. Dryck: Tea, vatten och ett eller två glas vin då och då.
2. Telefonsamtalet: Mamma, som ringde och väckte mej.
3. SMS:Therese, i förgår kväll 
4. Sång du lyssnade på: MP3 spelaren
5. Gången du grät: SENAST ?? När jag fick skållhett vatten på magen ( förra helgen )

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Ja, men det var länge sen nu.
7. Har någon varit otrogen mot dig: Nej
8. Varit kär?: Ja, jag är fortfarande kär i Mattias
9. Förlorat någon speciell person: Ja, tyvärr min mormor och morfar.
10. Varit deprimerad: Ja, flera gånger, men det går över.
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Ja nästan, när det är golf på tven... 

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. Rosa
13. Gul
14. Svart

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Nej, men några återföreningar från skoltiden .
16. Fått ditt hjärta krossat: Ja,flera gånger...
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Ja !
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja, Mattias och Therese
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja,allt för ofta men dom som är äkta står fortfarande kvar i ur och skur .
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja, och det tog hus i helvete !
21. Kysst en kompis: Nej, i allafall inte sexuellt .

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat : Stort sätt alla mer eller mindre.
23. Hur många barn vill du ha: 1 eller kanske 2 men jag ska börja med 1...
24. Har du några husdjur: Ja, en goskatt som heter Skrållan, vi hade en till förrut som jag blev tvungen att avliva. När jag var yngre hade vi en hund som hette Casper, han var dalmartin.
25. Vill du ändra ditt namn: Nä,jag trivs bra att heta " Jenny "
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag:  Firade hemma med nära och kära !
27. Vilken tid vaknade du idag: 8:45
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Låg och tittade på Ghost Whisper och Private Praktis.
29. Någonting som du längtar till:  Att Mattias ska komma hem och att hösten ska komma !
30. Senaste gången du träffade din pappa: Förra helgen
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Jag skulle vilja bli mamma till ett barn som är bara mitt ( oxå Mattias då naturligtivis men som är biologiskt =)
32. Vad lyssnar du på just nu: Ljudet från datan och regnet utanför fönstret.
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Nä, det har jag inte !
34. Vad gör dig irriterad just nu: Att jag måste ut i detta skitväder när jag ska till jobbet !

OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Jenny, Ana-Mika Persson
37. Singel/upptagen: Jag är förlovad och sambo med Mattias
38. Stjärntecken: Lejon
39. Kille eller tjej: Nu tjej men när jag var yngre var jag nog en pojk-flicka..
40. Grundskola: Ja !
41. Gymnasie: Ja, Tumba Gymnasium
42. Högskola: Nej,tack och lov !
43. Hårfärg: Svart med lita gråa slingor i ...
44. Långt eller kort: KORT. Halvlångt...
45. Längd: 145...
46. Vad gillar du gällande dig själv: Att jag månar om allas välbefinnande före mitt eget
47. Piercings: Hål i öronen...
48. Tattoos: Nej,vågar inte... är för rädd för nålar men skulle kanske vilja... NÄÄÄ,föresten !
49. Höger eller vänster: Höger...

DIN FÖRSTA:
51. Operation: Har aldrig blivit opererad tack och lov ! 
52. Piercing: Se svaret ovan !
53. Tatueringen: Se svaret ovan ! 
54. Bästa vänner: Therese, Catta, Ia, Helen.
55. Sporten du spelade: Fotboll i 20 år cirka, Innebandy i 2 år, Tävlingssimmat i 15 år. Styrketräning till och från 12 år..
56. Husdjur: Se svaret ovan !
 57. Vaccination du minns: ???? Oj, det var svårt ! Kommer nog inte ihåg där, den senaste var nu mot fästingar i allafall..
58. Konsert: Då måste jag nog skriva RixFM för 4 år sen i Borås med Mattias..
59. Förälskelse: Han hette Johan Östrand och vi gick i samma klass i Låg-och mellanstadiet .
60. Alkohol du drack: Vitt vin, champanj och gärna ett glas kallt Rosé på sommaren..

JUST NU:
61. Äter du: Inget..
62. Dricker du: Tea...
63. Är du på väg att: ta en sväng med städmoppen kanske ??
64. Lyssnar du på: Tysnaden...
65. Väntar du på: Att få komma på bättre tankar så jag slipper städa...

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Ja..
67. Vill du gifta dig: Självklart, med Mattias !
68. Karriär i åtanke: Inge speciell, trivs ganska bra där jag är idag...

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Läpparna !
70. Kramar eller pussar: Både och !
71. Kortare eller längre: Kort !
72. Yngre eller äldre: Lika gammal eller några år äldre kanske..??
73. Romantisk eller spontan: Både och !
74. Snygg mage eller snygga armar: Både och !
75. Tatueringar eller piercingar: Tatuering !
76. Känslig eller inte: Lagom är bäst !
77. Ragg eller förhållande: Förhållande,helt klart förhållande !
78. Opratig eller pratig: Båda och !

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Ja, men det var väldigt, väldigt länge sen !
80. Gjort något sjukt spontant: Hahahaha, ja när jag första gången åkte ner till Göteborg för att överaska Mattias..
81. Tappat glasögon eller linser: Både och..
82. Haft sex på första dejten: Nej,det hade vi inte !
83. Krossat någons hjärta: Ja en gång men det är inget jag ångrar !
84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja, flera gånger..
85. Har du blivit arresterad: Nej aldrig !
86. Dissat någon: Oja många !
87. Gråtit när någon dött:Ja, när mormor och morfar dog, vår hund och när jag var tvungen att avliva vår katt Tjorven ..
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän):Nej !

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Allt för sällan, måste verkligen jobba mer på det !
90. Mirakel: Jag vet inte,jag hoppas ju att det existerar..
91. Kärlek vid första ögonkastet: Nej, det tog några månader..
92. Himlen: Jag hoppas att den existerar så jag får återse mormor & morfar..
93. Tomten: Nej inte längre, kanske när man var yngre ...??
94. Att kyssas på första dejten: Ja, varför inte om det känns bra...
95. Änglar: Ja, för annars hade jag inte levt...

SVARA ÄRLIGT:
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej,inte efter att man förstod vad ordet "vara ihop" betydde..
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja, om man älskar varandra riktigt mycket och om man respekterar varandra tillräckligt mycket..
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj, min sambo !
100. Att posta det här är din 100 sanning: Jadå, absolut ! 



JAG UTMANAR ALLA !!!!!




Kommentarer
Postat av: emma

yes! nu har ja nått att göra inatt :)

snart jenny ere fest,snart!!! de ska bli skitkul

2009-07-18 @ 21:58:53
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0