Utsövd och på strålande humör !

Jag fick en långnatt sömn i natt, det var väldigt skönt ! Idag ska jag iväg till Backaplan och hämta en kompis tvillingvagn sen hem och försöka mej på att lösa lite korsord, har nämligen blivit inspirerad av Jenny ( min gamla granne ) att försöka mej på det en gång för alla ! Hon testade mej igår kväll och jag kunde faktist en hel del trots att jag alltid har trott att jag har varit för dum för sånt, men icke då ! Visserligen ska jag börja med den absolut lättaste som finns men det gör ju ingenting, man måste ju börja nånstanns eller hur ? =) Jag måste fakitst säga det att det var otroligt roligt när hon frågade ut mej igår om massa ord och hon lärde mej att se på orden på ett helt annat sätt, då var det faktist inte så svårt . Så jag ser verkligen fram emot att få köpa mej ett i dag, ska bli spännande och jag kan ju alltid ringa henne när jag kör fast vilket man bugar och nigger för ! Så önska mej lycka till,det kommer jag att behöva ! haha !

Annars händer det inte så mycket idag, det blir kanske att ta en sväng med damsugan och sen vila upp mej för ett nytt arbetspass i morgon, ush är inte alls laddad men men vad gör man när man är så dum och sätter upp sej på för mycket dubbelpass, då får man ju helt enkelt skylla sej själv ! Men det är inte lång tid kvar nu tills jag får semester så det är lika bra att bita ihop !

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja men visst är det så.



Jag älskar solen, och sommaren är den bästa årstiden, men just nu är vädret bara skit och dagarna långa, så hösten välkomnar jag med öpna armar!

2009-07-20 @ 09:17:08
URL: http://milliegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0