Välkommen in till oss !

Jag tänkte visa er lite hur vi bor och hur det ser ut hemma hos oss, VÄLKOMMEN IN !

Kontoret...                                                         Badrummet uppe

            

Vardagsrummet                                                     Köket

                

Både köket och vardagsrummet ska vi måla om...

Hallen uppe                                                        Vårt sovrum..                                       

           

      Lika så i hallarna uppe och sovrummet...


Aldrig fel med en tve i sovrummet !           









Och nu går vi ner till nedervåningen...

Badrummet nere                                               Tvättstugan

           

Tagit från dörröppningen                                        





Och nu till Mattias stora stolthet, nämligen BIORUMMET !
 
Fötöljerna, som vi har planer på att sälja och köpa biosoffor istället..

                                                                                                            
              


Vår lilla Dvd-samling


Bioduken som nu förtillfället är ihop rullad                               

        


Bänken som allt det tekniska står i





Så där, nu har ni fått se lite hur vi bor ! Väkommen förbi på en fika om ni är ute och snurrar i Göteborg !



                        

Kommentarer
Postat av: Linnéa

men gud vilekt fint badrum

2009-07-19 @ 14:43:22
URL: http://trashscissors.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack så mycket ! Vi trivs väldigt bra =) Hur bor du själv ?=)

2009-07-19 @ 17:29:02
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: Carro

Va mysigt ni har det! :-)

Gillade biorummet väldigt mycket hehe.

Kram

2009-07-19 @ 19:51:15
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack så mycket Carro ! Ja, det är ett rum där vi ägnar mycket tid i på hösten och vintern, som sagt det är Mattias egena ögonsten,haha ! =) Men jag stormtrivs i hela huset,jag älskar att vara hemma och lämnar nästan aldrig dessa 4 väggar mer än vad jag måste, hehe =) I börja när vi flyttade hit var jag väldigt skeptiskt men det ändrades väldigt fort =) Nu skulle jag aldrig i mitt liv vilja flytta här i från !=) Hur bor du själv ? Kram

2009-07-19 @ 20:19:50
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0