Värme hit och kallt dit, hur ska det bli ????

Tänk vad fort ens förhoppningar kan utbytas till frustration och hopplöshet ! I början av denna vecka stod det stora rubriker både på Aftonbladets hemsida och Expressens hemsida att vi kunde väntas få den berömde Russlandvärmen men nu står det att vi kan glömma den och istället kommer det komma in kyla,regn,åska och kalla vindar från Polen och inte nog med detta så kommer det komma in ännu ett lågtryck lagom till nästa vecka då det ska bli ÄNNU mer regn,åska,kyla och blåst....SUCK !!! Varför gör dom så här ?!?! Ena stunden lovar dom guld och gröna skogar och nästa sekund så är det rätt ner i avgrunden igen !!! Så nu undrar jag , kommer det bli någe mer värme denna sommar eller tror ni att sommaren är över för i år ??? Jag hoppas och tro att sommaren verkligen inte är slut och att det kommer komma ytterligare en värmebölja ( kanske lagom till min semester som jag ser sååå fram emot ) men men i detta land ska man inte ha för stora förhoppningar när det kommer till sommarvärme, det har ju klart visats nu... Svensk sommar kan vara helt underbart samtidigt som den kan vara ett rent helvete och man önskar inget hellre än att vara så långt bort ifrån detta avlånga land som möjligt !

Aja,får vänta och se hur vårt sommaröde blir. Jag hoppas bara att dom har fel än en gång som dom så ofta visserligen har.

jaja, som sagt det återstår att se...

En liten ljusstrimma är i allafall att mina föräldrar är på väg just i skrivandet stund och ska vara här i några dagar och hålla mej lite sällskap, det kommer bli jätte mysigt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0