Ännu en ny tändning !

I dag har jag varit in till stan och träffat Ia, först gick vi till Cubus och kollade runt lite, jag hittade föresten ett par träningsbyxor, ett vitt linné och en grå träningströja ( sån där med korta armar ni vet=) efter det blev det lite lunch.

Lite senare på kvällen promenerade jag upp till gymmet och körde 30 minuter spinning och nästan 60 minuter styrketräning, så efter passet var jag helt slut ! Jag funderade en stund där om jag skulle köra bodycombat oxå men jag kände nästan att det fick räcka för kvällen.

I morgon är det 75 minuter spinning så nu funderar på om jag ska köra 60 minuter styrketräning innan, visserligen har jag bokat en solning innan passet oxå men den kan man ju boka om, hmm jag kan inte riktigt bestämma mej så jag antar att jag blir tvungen att sova på saken och bestämma mej i morgon istället.

Men det känns i allafall jätte skönt att ha fått kommit igång igen sen hjälper det verkligen om man får köpa sej lite nya träningskläder oxå, det gör ju sååå mycket för själen !

Torsdag kommer bli en träningsfri dag för då ska jag träffa Catta och på kvällen ska jag jobba, så om jag ska träna någe mer den här veckan så får det nog bli på Fredag förmiddag innan Ia slutat och mina kära vänner från storstan ha kommit ner. Lördag kommer oxå bli soft plus att jag förmodligen kommer vara ganska bakis hela dagen, så får se om det blir träning på Söndag igen... får sikta in mej på det i allafall.

Nä,dax att sussa nu tror jag för i morgon ska en kompis komma hit och vi ska åka och handla lite inför helgen.

NattiNatti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0