Återträffen !

Förra Fredagen var jag på den efterlängtade återträffen då jag träffade några vänner från förr och det var sååå roligt ! Vi träffades uppe på Tullingebergs Pizzerian dock var jag nykter för vi hade varit uppe i Sala för att hämta hem Leia men det var riktigt skönt !

Dom som var där var Emma från skoltiden, Fredrik oxå han från skoltiden, Åsa som jag spelade fotboll med under många år och så en kompis till Åsa som jag inte riktigt kommer ihåg namnet på.




Åsa är hon som sitter närmast kamran och hennes kompis bredvid henne, Emma längst in i hörnet och Fredrik.



Guud vad jag har saknat både Emma och Åsa så det var extra kul att få återförenas med dom två !
Så nu brudar får vi aldrig tappa kontakten igen !!

Fredrik är en rolig prick som är full med humör och ironi, grym rolig kille de där !

Så nästa gång vi kommer att ses är på Emmas 30 års partaj och då kommer det vara ännu mer folk som man inte har träffat på säkert 16-20 år tillbaks så det ser jag verkligen fram emot !! Men framför allt att få äran att fira Emmas 30 års klubben !!=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

de va skitkul att ses!!!! å snart ses vi igen :) på fredag gumman hihi vill man inte vänta till augusti så skiter man i det!!!:)

2009-06-06 @ 02:05:43
Postat av: Jenny

Absolut så är det !! Jag älskar när det händer lite impulsiv grejjer så där, dom är klart bäst !! =) Ååå så kul att jag får träffa er igen !!=) Pöss på er!

2009-06-06 @ 09:31:25
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0