Det är bara att njuta !

Idag gör jag inte allt för mycket, ligger mest i solstolen och njuter med en fantastisk bok och njuter av grannens vattenfall ! Det är såååå underbart, det fattas bara att Mattias skulle vara hemma oxå. ÅÅÅ vad jag längtar efter han,ska bli riktigt skönt att han kommer hem igen, sen är han bara hemma i några dagar och iväg igen och då kommer han vara borta i TREEEE VECKOR !!! Ush,förstår verkligen inte hur man ska överleva detta men på nåt sätt så kommer de väl att gå det oxå... Det är sååån tur att man har såååå många underbara vänner som man kan ringa och tjöta håll i öronen på,hahaha !
 
Super snälla Sören kom och hämtade mej på jobbet idag för att jag trodde att han skulle hänga med hem och fortsätta med elen men han hade haft en lite stressig i morse och hade inte hunnit handla det han skulle ha hem hit men han körde hem mej ändå,då skämdes jag faktist jag menar, jag hade ju lika väl kunnat tagit mej hem själv och låtit han få göra det han inte hann göra på morgonen, men jag lovade han att ha kaffet klart tills han kom i allafall som plåster på såret.

I morgon jobbar jag igen ( extra för Marika ) det tar emot lite kan jag faktist erkänna men det är bara för att jag fick hela förra veckan ledig när hon hade vår brukare på sitt landställe som hon oxå är lilla syster åt, så det är bara att bita ihop 2 dagar till sen kommer jag vara helst sluuuut i huvudet,det lovar jag !

Till helgen ska vi som sagt ha grillfest här hemma med lite kompisar och det kommer bli en blandad skala med både gamla vänner och våra underbara vänner här ifrån så jag hoppas att alla kommer att trivas med varandra men det tror jag faktist att dom kommer att göra,för det är så lättsamma människor allihoppa .


Nä,nu ska jag gå ut igen och fortsätta att läsa boken och njuta av eftermiddags solen !


Jag hoppas verkligen att NI alla har en super bra dag, det förtjänar ni verkligen !!!


Pöss & Kraaam !

Kommentarer
Postat av: emma

haha nä ja e ju skit knepig osocial å går inte ihop me nån hur fan ska detta gå? hur kan du planera så här ja e ju jätte blyg oxå å kommer låsa in mig i ett skåp tills alla har gått! åsa e oxå svår:)

2009-06-25 @ 01:58:27
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Exakt emma,de är precis så jag har tänkt,hahahaha !=) Nädå, tyvärr har 2 av dom andra bangat ur så de blir bara vi brudar och stackars mattias=)

2009-06-25 @ 08:12:29
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: Jenny

ändrade planer igen dom kommer så de blir som jag har planerat från början!=)

2009-06-25 @ 12:23:07
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0