en dag full av valmöjligheter !

Hmm,jag undrar lite vad man ska hitta på idag ??? Egentligen har vi inget inplanerat förutom att jag BORDE fixa ute i trädgård, det är nämligen en massa ogräs som måste tas bort och massa böss bakom boden och eftersom solen skiner så vackert så passar det väl fantastiskt bra att göra detta just idag,så man har det gjort inför Fredag då vi ska vara här och fira Midsommar tillsammans med Mattias släkt.

Jag skulle oxå behöva åka in till stan och köpa linser, men det kanske man hinner göra i morgon ???

Japp,så gör jag... det får bli en ut-i-trädgårn dag idag och ett stadsbesök i morgon !

Ikväll är det 30 minuter spinning igen och ett styrkepass efteråt . Ni får ursäkta att jag tjatar så mycket om min träning men jag tycker det är sååå kul och det känns nu som det händer grejjer med mej själv hela tiden ! Folk har även börjat känna igen en där uppe och man pratar mer med både instruktörer, personal och andra gym medlemmar så det är riktigt kul !

Nä,dax för frukost !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0