en helt godkänd midsommarafton !

Går dagen blev väldigt lyckad, med mycket skratt, god mat & dryck och mycket god underhållning från Jesper ( Mattias kusins son =) Dock hanns det inte med någon grillning så Mattias kommer få grilla själv kväll eftersom jag ska jobba i eftermiddag och köttet måste tas om hand om idag,men det löser sej.

Tyvärr är jag som ni alla vet helt obottligt dålig på att ta kort när det är såna här tillställningar så ni får dessvärre inte se hur vår kväll var ( trots att jag hela gårdagen gick och påminnde mej själv att jag skulle vara flitig med kamran, men men sån är jag =)

Sååå,idag är det jobb som gäller och det känns ju helt okej eftersom jag inte har jobbat på över 1 vecka nu, så nu är det verkligen på tiden !

Nä,dax att fixa lite innan man ska äta lite frukost ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0