En låååång dag ...

Igår jobbade jag då och gick av i morse 9:45 sen iväg på APT-Möte i 1 timme. Efter det hem, andas ut och sen var det dax för att ta tag i städningen som tog 4 timmar idag.... så om det inte är rent nu så vet det fan !

Det var även meningen att dom skulle komma och kolla på vår kyl som har varit skum från dag 1 men det blev någe missförstånd så dom hade inte alls tänkt att komma idag överhuvudtaget utan skulle återkomma vid en senare dag... ååå suck !! Jag HATAR när folk är sega som gummi och man måste ringa och jaga dom för att få veta om dom hade tänkt att komma detta årtionde eller nästa ... SUCK !

Hur som haver så är jag färdig med allt idag, jag har då strykit all tvätt, damsugit, dammat och våttorkat alla golven så det som är kvar nu är vitrinskåpen som bör dammas ur men det får jag göra i veckan, huvudsaken att jag hann med allt det andra !

Nu undrar jag lite om jag ska promenera upp till gymmet och köra ett pass spinning eller om jag ska låta träningen stå för dagen och träna i morgon istället,för det går faktist det oxå men egentligen BORDE / MÅSTE jag iväg nu så man inte helt försofftas !

Åååå så segt det kan vara ibland,speciellt när man har varit borta från träningen en tid... inte för att det var så länge sen jag var där men det var länge sen som jag körde fyra pass i veckan... Nä,det är fan i mej dax att ta sej i kragen för det här går inte !

Jag återkommer med hurvida det blev Spinning eller inte... men jag kan säga att det lutar mer och mer mot att det blir ett pass,får hoppas bara att jag håller hela vägen ut !

Kommentarer
Postat av: Therese

Va duktig du vart med städningen. kan t'nka mej att det glänser där hemma nu. Hoppas du tog dej iväg på tränignen. Nu ska jag sätta mej o se ett avsnitt one tree hill:) Kram på dej vännen

2009-06-08 @ 20:09:20
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0