En låååång update !

Oj,nu var det verkligen länge sen jag skrev något så det är nog verkligen på sin plats för en ny update !

Jo,jag åkte ju hem förra veckan och det var jätte mysigt ! På Onsdags kvällen umgicks jag bara med mina föräldrar och åt gott och lite senare på kvällen gick jag över till Emelie ( min granne ) och sa hej, det var jätte kul ! Vi hade nog inte sett varandra på 1 år eller nåt sånt och efter det åkte jag hem till min mysimys Emma och det kändes verkligen overkligen att från ha pratat massor i telefonen i över 2 eller 3 månader till att stå face to face men det var jätte kul att äntligen fick träffas !!

På Torsdagen så åkte jag till Tumba för att träffa Tessan, vi umgicks jätte mycket under gymnasiet och festade hej vilt ihop på TB´s tillsammans med även Cicci och Ylva. Cicci träffade jag oxå över en fika på SAAKS i Tumba, åååå så kul det har varit att få träffa alla gamla kompisar som man umgicks med så mycket förr i tiden !

På Fredan åkte jag och Mamma upp till syrran för att hämta Leia.....




..... åååå så kul att få träffa henne och hon var inte alls blyg för mej heller trots att det var över 1 år sen vi sågs !

Så på Lördagen åkte jag, Mamma och Leia in till stan för att titta på Sthlm Marathon så det var ju tur att vädret var så kanon som det var !




Lunchdax !




Här satt vi och väntade på att löparna skulle komma, tack för skuggan säger jag bara !!



Leia visade även upp sin fina cykel som hon har fått av mormor & morfar



Leia visade även upp att hon kunde cykla, värsta stora tjejen ju !





Mamma visade oxå att hon kunde cykla




Så där ja,nu är cykelträningen över för dagen !



När Cia och Leia hade åkt hem så åkte jag, pappa och Mattias ner till båten ! Shit, det var säkert över 10 år sen jag var ner till den så det kändes helt otroligt när man steg på den igen !

 Så vi åt lite lunch, sen åkte vi en liten tur runt Essingen och när vi kom tillbaks så gick pappa i land för att tvätta masten så jag och Mattias blev kvar i båten och hade det lugnt och skönt .



Japp, bad blev det oxå ! Modigt va?? =)



Pappsen !




Efter båten bestämde vi oss för att åka in till Fjällgatan och äta glass, där har dom den absolut goaste glassen i hela Sthlm !


Kolla in Mattias glass ! när jag tog det här kortet hade han redan smällt i sej halva glassen hahahha helt otroligt !

Min glass...



Pappsen mumsar oxå ....



När vi hade ätit upp så gick vi ut och ställde oss där man kunde se hela viken och inloppet, det är sååå jävla vackert i Sthlm när det är en sån där dag som det var i Måndags, heeelt galet underbart var det !
GrönaLund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0