En ledig dag i soooolen !

Idag är jag helt ledig ( och som vanligt är jag uppe med tuppen =) ! Jag förstår inte varför det ska vara så förbaskat svårt att få sova till i allafall 9 på en ledig morgon ????  Aja nu är det som det är, jag har dock en del saker att fixa med nu på morgonen så det gör ju inte så mycket .

Så här ser min dag ut .....

Vår kylskåpsdörr ska komma, vilket är väldigt tacksamt får bara hoppas sen att dörren går att stänga som den ska för det har varit lite si och så med det sen vi fick hem den .

Sen in och träffa Ia för hon ska hålla mej i handen medans jag tar fästingsprutan, uuuuush hatar sånt, men men måste man så måste man !

Efter det ska vi hem till henne och belöna oss ( mej ) med en eftermiddagsfika det kommer bli riktit smarrigt det ! ( Tänkte faktist ta med en påse av våra hembakta kanelbullar, hehe får se vad damen säger om det !

Senare ikväll ( är det tänkt ) att jag ska upp och spinna ( för det borde jag verkligen göra eftersom det har varit långstängt under hela helgen pga att det har varit Midsommar så det är verkligen hög tid nu !


That´s It för dagen !

Föresten,   Gooood Morgon På Er Alla, hoppas ni får en underbar dag i solskenet ! Nu tror jag bestämt att sommaren är här !! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0