En ny uppdatering på sin plats !

Jaha,ja jag vet inte riktigt vad orsaken är så jag kan tyvärr inte skylla på nåt eller någon för den delen men jag kan ju erkänna att skrivinspirationen inte har infunnit sej på några dagar, eller är det vecka ??? Hur som haver har jag lite att ta igen så jag får väl börja från början då...

Vi fick inte någe besök av brudarna grus från Sthlm för Åsas jobb hade kört ihop sen plus att hennes föräldrar inte kunde passa hennes hund så vi ska se om det funkar om 2 veckor istället, men men så kan det ju gå ibland.

Mattias kom hem i Fredags natt så det var jätte mysigt,har verkligen varit tomt här hemma denna vecka som han var borta trots att jag har haft massor att göra och folk att träffa... men men så kan det oxå vara ibland...
Så vår helg har varit lugn, vi har mest hållt oss på hemmafronten och bara legat och tittat på filmer och mysst.

Träningen går riktigt bra, jag kör i mellan 3-4 gånger i veckan 1-2 timmar varje gång, då jag varvar med både kondition och stryka så snart kan jag nog få ordning på detta oxå.

Det är träning i kväll oxå föresten, då jag ska spinna 45 minuter och köra styrka i 45 minuter, så det blir kanon det !

Snart ska jag upp till Angered och klippa mej, funderar faktist på att slänge i lite slingor oxå men jag vet inte.. får se vad min frisör säger.

Efter det ska jag fixa massor ute i trädgårn, måste även till Plantagen för att handla lite nya blommor *får inte förglömmas * !

Vi hörs senare,måste tyvärr rusa nu !

HejHej så länge !


Kommentarer
Postat av: emma

hihi skönt att du e tillbax i skrivandet!

klart vi kommer de e ju planerat ju:)

2009-06-15 @ 23:36:32
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0