en ny uppdatering

Jaha,ja solen skiner det är hur värmt som helst ute och tider räcker helt enkelt inte till... ja det är väl dom ursäkterna jag har den här gången till varför jag inte har skrivit så mycket sen förra gången.

Jag har jobbat en hel del oxå och i helgen hade vi grillfest med massa underbara goa vänner ! Åsa och Emma kom ner från Sthlm, dessvärre åkte dom hem samma natt så det blev bara några få timmar i Göteborg men men så är det ibland. Så igår blev det en väldigt lugn dag som jag mest hängde i solstolen och läste, vilket var jätte mysigt. Vi var till Bauhause efter att Mattias hade kommit hem från golftävlingen, vi hittade en takfläkt till sovrummet och en utomhus dusch som man kan svalka sej i när man känner för det. Egentligen ville jag nog ha en liten pool ( ni vet en sån där uppblåsbar ) som man kan sitta och svalka fossingarna i men en utomhus dusch är ju helt okej det oxå !

Idag är det jobb som gäller, i morgon måste vi ut och försöka hitta ett vardagsrumsbord, funderar på att åka till Chilli och kika,dom har ju så otroligt mycket fint där .

Nä,nu får de räcka för idag,jag kanske skriver mer senare .

HejHopp i solskenet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0