Good news !

I går så bestämde sej Åsa och Emma från Stockholm att komma ner nästa Fredag på en blixtvisit och det glade verkligen mitt hjärta !! Så då ska vi grilla och dricka gott och bara umgås ! Hade dom inte bestämt sej för att komma ner nästa helg så hade det dröjt till Augusti då jag ska upp och fira Emmas som fyller 30 år och det känns så otroligt långt fram så nu kommer det inte dröja fullt så länge tills vi då ska ses ! Helt underbart att dom vill komma ner för under dom här 5½ åren som man har bott här så har det inte varit allt för många gamla vänner från förr som har kommit ner vilket är visserligen förståligt eftersom vi inte har haft kontakt förrän nu så jag hoppas verkligen att fler vill komma ner och hänga med mej !

Jag sa även det till Mattias för några månader sen att jag verkligen saknade den umgänges kretsen som man hade när man bodde hemma för vi var alltid stort gäng och man hade alltid folk att umgås med men när jag flyttade från stan efter Gymnasiet så försvann både jag och dom vilket kanske var förståligt på tanke på omständigheterna som då var så det är extra kul att man har hittat tillbaks till varandra igen ! För att för mej är vänskap och gemenskap otroligt viktigt, så har det alltid varit och jag anser att man ska vara otroligt rädd om dom vänner man har och att man ska verkligen värna om den vänskapen för det växer sannerligen inte på träd ! Sen är det lite konstigt att dom som man inte trodde man skulle få kontakt med, det är dom som finns kvar... det förundras jag verkligen av !

Sen kan jag inte låta bli att förvånas att dom vill umgås med mej och ha kontakt för ....ja.. det är ju bara jag... hmm mitt självförtroende är verkligen på topp idag... hahahaha ! Aja, helt underbart fantastiskt är det i allafall och jag har verkligen saknat ALLA dom som man var så tajta med då för vi hade så jäklans kul, det var nog min absolut bästa tid i livet för alla värnade om varandra och tog hand om varandra, man fanns alltid där för alla och alla fanns där för en... ni vet lite " En för alla, alla för en " syndromet.


Hur som haver... Kul är det i allafall och ni alla är grymt välkomna att komma ner och hänga med mej, min dörr står alltid öppen för dom som vill och behöver mej !

Kraaam på er alla !!!!



Kommentarer
Postat av: emma

hihi ja vill inte åka ner igentligen de e åsa som tvingar mig å ja e skiträdd för henne;)

hahah nääää de ska bli skitkul!

2009-06-06 @ 23:51:14
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0