Japp,det blev det !

Jag kan nu informera om att det visst blev ett 45 minuters spinning pass och 30 minuter Core plus att jag promenerade i rask takt både dit och hem, så jag måste nog erkänna att jag är super nöjd med mitt träningspass ! Det är en helt otrolig känsla när man väl sitter på cykeln och uppvärmingslåtarna är över då man får börja ta i så blodsmaken infinner sej i munnen, det är då jag trivs som bäst !

I morgon är det 30 minuter spinning och sen 60 minuter styrka som står på schemat för nu känns det som man är BACK igen !

Jag älskar verkligen att få bli helt genom svettig och när man känner hur musklerna i kroppen bara darrar av mjölksyra, då mår jag som bäst !

Min kära vän Åsa som ska komma ner på Fredag ska skräddasy ett kostschema åt mej så jag kan få ut det absolut ultimata av min träning, hon är själv personlig tränare och kostrådgivare så hon vet exakt vad hon gör så man kan inte känna sej mer tryggare i hennes händer än vad man redan gör.

Jag vill verkligen må bra och jag har nu bestämt mej för att jag vill komma tillbaks till mina 45 kilo som jag en gång hade, jag vill ta tillbaks min kropp som jag en gång hade. JAG SKA BARA LYCKAS, DET ÄR BARA SÅ  PUNKT SLUT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0