Midsommarförberedelser

Idag har jag börjat att förberede inför Midsommarafton, jag har skrivit en inhandlinglista, varit till bolaget och handlat hem det verse drycker ( för jag tänkte det att det kommer säkert vara fullknökat båda i morgon och på Fredag så då har jag verkligen inge lust att stå där och köa=) . Sen har jag planerat tårtan som vi ska bjuda på, tvättat alla fönster (  men det var tack vare Helen som jag fick tummen ur och det går väldans fort bara man kommer igång.

Så i morgon ska jag åka och storhandla, baka tårtan och städa sen är det bara att hålla tummarna för att det inte kommer regna allt för mycket på Fredag !!

Det hanns inte med någe spinning ikväll heller men OM jag hinner i morgon så kanske jag kan gå upp en sväng och köra lite kondion och styrka men jag tänker inte stressa ihjäl mej utan hinner jag inte så hinner jag inte... Vi ska hem till Lisbeth i morgon oxå och äta lite kvällsmat så det känns som tiden kanske kommer bli knapp men men man vet ju aldrig .

Kommentarer
Postat av: emma

ojojoj va du fixar å förbereder! nästa helg när ja å åsa kommer så vill jag att du åker å köper en lång röd matta som du rullar ut när vi kommer.

sen tycker jag att de e viktigt att du våtorkar alla golv å taklister ;)

hahah nä men ärligt gumman de ska bli skit kul å ses igen,bara äta gott å snacka skit å ta de lugnt!... i solen, de får bli din uppgift att se till så att solen e på plats :)

2009-06-18 @ 01:50:58
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahaha,jag ska göra mitt allra bästa att få fram solen det lovar jag !=) Vad det gäller städandet och de så lovar jag att det kommer vara kliniskt rent så vi bara kan njuta och ha det bra !=)

2009-06-18 @ 15:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0