Nästan färdig...

Idag har jag varit ute bland hysteriska människor och storhandlat inför i morgon så nu är kylen full och tårtan är nästan färdig, det ska bara garneras. Jag försökte mej på att göra muffins oxå men dom blev inga bra och jag orkar inte göra några fler idag så det får räcka med tårta, kanelbullar och blandkakor.  Plus att det kommer finnas skapligt mycket mat och dryck, detta kommer bli kanon ! Jag hittade tårtform oxå, dock inte på Coop eller Clas Olsson men på IKEA.

I morgon är det damsugning, moppning av golv och duka bordet som gäller, jag har tänkt att ha ett buffébord så man inte behöver ha massa mat och sånt på matbordet, det låter väl som en bra idé eller hur ?

Ikväll ska vi till Lisbeth och äta lite kvällsmat och umgås, dock tror jag bara att det blir jag, Mattias och hon men det kan ju blir trevligt ändå.

Nä, nu ska jag vila lite och sen börja göra mej i ordning för kvällen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0