Snart är det dax igen !

Jaha, nu är det snart dax igen för ännu ett arbetspass men för tillfället har jag Sören här som fixar med vår el. Det är riktigt skönt att sitta och titta på när andra jobbar,visst är det ? haha !

Hade tänkt att städa idag men det får jag nog göra på Fredag efter jobbet istället för i morgon ska han fortsätta och då är det verkligen ingen ide att göra någon större städning eftsom han ska borra och fixa överallt.

I morgon slutar jag 9:45 och sen ska jag ner till Emma ( vår löneansvarig ) och fixa med semestern. Snälla Sören kommer hämta mej efteråt så jag slippet ta vagnen hem och TACK snälla för att du kör mej till jobbet idag, sååå skönt att slippa åka kommunalt nu när det är så varmt ute !

Till helgen ska vi ha grillfest med lite kompisar,dels kommer Emma & Åsa ner från Sthlm sen kommer Ia och JohnJohn, förhoppningsvis kommer det några fler oxå men det vet jag närmare Fredag. Vädret ska vara kanon oxå så det blir säkert lite kubb,det ska bli sååå kul !!

Nä,dax att gå ut igen och vara lite trevlig !

Hoppas ni alla har en underbar dag i solskenet !!


Kraaam !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0