Snart dax igen !

Jaha, nu är jag och Skrållan själva ännu en vecka till, Mattias drog iväg i morse och jag ska snart oxå dra iväg till jobbet men jag slutar 9:45 i morgon bitti och sen blir de det som jag älskar mest nämligen APT-MÖTET !!! Jiho, åååå så jag längtar....NOOOOT ! Men eftersom det igår i min arbetsplikt så är det väl lika bra att man biter ihop och snällt går dit..

Annars kommer den här veckan gå ganska snabbt för ....

* I morgon när jag kommer hem måste jag stortstäda sen träning på kvällen

* Tisdag: Träffa Ia och träna

*Onsdag: Träffa en annan kompis och träna

*Torsdag: Träffa Catta och jobba

* Fredag: Städa, Träna och SEEEN kommer Åsa och Emma ner så då ska vi ha grillkväll och sitta och tjöta massa tjejgojs ! Sen kommer Mattias hem på natten ( stackarn, han kommer få en tuff helg,haha *=)

* Lördag: Ska Ia och JohnJohn komma hit så då ska vi grilla igen ( får se om Åsa och Emma är kvar då, jag jobbar på det *=)

*Söndag : Blir det lugnt som tusan !

Skönt att ha en sån vecka ibland som bara springer iväg då man har saker uppbokade varje dag,det är absolut inte vanligt att jag har det så det är tur att man har vänner som vill boka upp ens vecka så där ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0